מס' קבלן רשום 37827

קבלן אנלוגי בעולם דיגיטלי – איך מעבר לדיגיטל יכול לחזק את ההצלחה שלכם?

בר טויל - מנכ״ל הקבוצה

בר טויל - מנכ״ל הקבוצה

מעבר לדיגיטל? אנחנו לא מדברים על הכבלים לפני 30 שנה, אלא על מציאות שבה קבלנים רבים מעדיפים להתעלם מהכלים החדישים העומדים לרשותם. האם מדובר בצעד חכם? התשובה לפניכם

מהפכת הדיגיטל היא עובדה מוגמרת כבר שנים, אך ישנם תחומים שעדיין מסרבים לקבל את הבשורה, ותחום הבנייה הוא אחד מהם. אמנם מדובר בתחום שקיים מימי המהפכה החקלאית, ורבים מהעוסקים בו לא מבינים את הקשר בין צורך עתיק לטכנולוגיות חדישות, ועם כמה שהתהייה הנ"ל מובנת, אם תמשיכו לדבוק בה – אתם פשוט מונעים מעצמכם הצלחה ורווחים.

שינויים? למה?

טבע האדם הוא לסלוד משינויים, וכאן המצב אינו שונה. הניהול האנלוגי מלווה קבלנים רבים כבר עשרות שנים, ולבחור בדרך אחרת דורש הרבה יותר מגמישות פיזית, אלא גם כזו מנטלית ואף רגשית. האתגר הנפוץ ביותר הוא להצליח לשכנע שהמעבר בכלל נחוץ – ושמה שעובד כל כך הרבה זמן בכלל דורש עדכון או שדרוג.

בנוסף, רבים מהקבלנים כיום אינם משתמשים בפיתוחים טכנולוגיים ביום יום, מה שמקשה מלכתחילה ללמוד מערכת מורכבת. לכן, הדרך האפקטיבית היחידה צריכה להתבסס בעיקר על האלמנט החיובי: השיפור המאסיבי שניתן להפיק תוך זמן קצר יחסית, והדגשת היכולות שנמצאות אך ורק באופציות החדשות.

מעבר לדיגיטל: מה ייצא לכם מזה?

בסופו של יום, קבלנים רבים שהחליטו לבצע את ההחלפה, מדווחים על כך שבהתחלה אמנם נדרשים מאמצים והשקעת זמן בלימוד והבנה של אותן המערכות, אך הערך הניתן בתמורה היה משמעותי ואף חווייתי, בעיקר בזכות הסיבות הבאות:

יעילות: כאשר הכל זמין עבורכם מכל מכשיר, קל יותר להתעדכן, להציג נתונים ולעדכן אחרים. כך, העבודה עצמה נהיית הרבה יותר יעילה, ונחסכים הרבה מאוד הליכים ידניים מיושנים ומיותרים, כמעט ללא אפשרויות סנכרון. כאשר כל אחד יודע באופן וודאי מה הוא עושה ומתי, דברים עובדים הרבה יותר חלק – והתוצאות בהתאם.

חיסכון בזמן: יעילות נקבעת גם לפי הזמן שנחסך, ובטרנספורמציה הדיגיטלית, ניתן לראות מצבים בהם עשרות שעות של התעסקות מדי חודש פשוט נעלמות לטובת אוטומציות והליכים אחרים שאותן תוכנות ואפליקציות מצליחות לחסוך, לעתים בקלות יתרה.

שירות טוב יותר: כאשר אתם יעילים ופנויים יותר, השירות שלכם הופך כמעט באופן מיידי לטוב יותר. יש לכם יותר זמן לדבר עם הלקוחות, לתת להם שירות או בקיצור – לתת להם יותר, בפחות.

אז מה עושים?

גם אם זה לא בהכרח נראה כך, עולם הבנייה יגיע למצב שבו הוא מחויב לעבור לבצע מעבר לדיגיטל ולכלים הדיגיטליים העומדים לרשותו, ועדיף לעשות זאת מרצון מאשר בהכרח. כיום ניתן למצוא שירותים נהדרים בתחום, שיתנו לכם את כל האפשרויות להתייעלות בעבודה.


רוצים לשמוע על אופציות נוספות שיכולות להתאים לכם? אנו נשמח לייעץ לכם בכל נושא – צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

 מוזמנים להתעדכן ולעקוב אחרינו גם בדף הפייסבוק שלנו 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן