קבלן גמר

קבוצת טיול הינה חברת יזמות, בניה וביצוע אשר מומחית בעבודות גמר של משרדים ודירות פרטיות.
בכדי להיות מרוצים מהתוצאה הסופית של נראות, איכות והשקעה הדירה/ המשרד בסיום הפרויקט מומלץ לקחת את הטוב ביותר בכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר – קבוצת טיול.

מיהו קבלן עבודות גמר?

לאחר שהשלד של המשרד/דירה שלכם מוכן, כלומר שקבלן השלד סיים את עבודתו נכנסת לתמונה עבודתו של קבלן הגמר. עבודות גמר הינן כל העבודות המתבצעות במבנה הבטון מרגע סיום השלד ועד לרגע אכלוס המשרד/ דירה. 

אחראיות של קבלן הגמר היא לנהל את שלל קבלני המשנה המתמחים כל אחד מהם בתחומו אך נדרשים לשלב כוחות ולעבוד באותו חלל. לכן, על קבלן הגמר לנהל זמנים בקפידה, לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע העבודות ולעסוק בתכנון וביצוע מתחילת הפרויקט ועד סופו. 

שיחת ייעוץ ללא עלות!

נשמח לשוחח על עבודת הגמר שלכם

המומחיות הנדרשת לקבלן עבודות גמר

JACKHAMMER

עבודות הריסה ופינוי פסולת

ביצוע עבודות הריסה ופינוי פסולות מאזור הבנייה הן עבודות שדרוש להן ידע, זהירות, ניסיון ובטיחות. ביטוח בעבודה של פעולות אלו הוא משמעותי ביותר כיוון שבלעדיו אין ביטוח קבלני לאותו קבלן שבחרתם לעבוד איתו, ובכך אתם חשופים לתביעות מהעובדים תחתיו במידה ויקרה אסון.

קבוצת טיול מאפשרת ביצוע פעולות של פינוי פסולות ועבודות הריסה עם היקף ביטוח וניסיון שיאפשר לכם ראש שקט. הקבלן בחברה זו ישים לב לפרטים הקטנים, כמו לדוגמא בביצוע הריסות קירות רצוי להזמין קונסטרקטור לפני ביצוע ההריסה כדי לוודא את סוג הקיר. במידה וזהו קיר תומך ניתן לזהות על ידי קונסטרקטור ובכך למנוע אסון ולחסוך כסף.

CRANE

בנייה בבלוק

בלוק הינו רכיב בנייה חשוב ומהותי אשר מאפשר טכניקת בנייה חזקה, זולה והמהירה ביותר. באמצעותו מבוצעות בעיקר עבודות בניית תוספות לחללים קיימים כמו – הוספת חדר, ביצוע מחיצות פנים, הקמת משטחי דריכה בגינת הבית ועוד. הבלוק מאפשר לאותו חלל בנייה רמת בידוד תרמי ואקוסטי בזכות החומרים המרכיבים אותו.

ישנם כמה סוגים שונים של בלוקים בשוק והבחירה בסוג של הבלוק תלויה בכמה משתנים, כמו מטרת חלל הבנייה, עלויות כלכליות, רמת בידוד שמעוניינים ליצור ועוד.

עבודה עם בלוקים היא עבודה קלה באופן יחסי ליציקת בטון, מאפשרת גמישות בבניה ומהירה יותר. אך עבודה זו דורשת דיוק רב והבנת המקצוע על מנת ליצור חלל ברמה גבוהה.

CCTV

מערכות חשמל

חשמל הוא הכרחי בבנייה כמו שהוא הכרחי בשגרה החשמל הינו מקור אנרגיה חיוני לתפקוד חיינו. חשבו על כך ורק לרגע, מה הם הדברים שאתם עושים שלא מצריכים חשמל ביום יום שלכם? מועטים! בבניית בית חדש / משרד חדש / מבנה חדש אשר ישמש לבני האדם, הכרחי להקים מערכות חשמל בטוחות ותקינות על מנת לגרום למבנה להיות שמיש. כעת נפרט בקצרה על נושא הבטיחות בתכנון והקמת מערכות חשמל.

בכדי ליצור מערכות חשמל טובות, איכותיות ושמורות לאורך שנים ארוכות במבני בנייה חדשים חייב לשלב איש מקצוע בעל רישיון חשמלאי חובה ובתוקף. על מנת שחברת הביטוח תסכים לבטח את המבנה החדש שלכם היא דורשת דו"ח מפורט מחשמלאי מוסמך בכדי למנוע שריפות עתידיות. איש חשמל מקצועי זה יבצע עבודות התקנה, תשתית וחיבור המערכות.

תכנון מערכות חשמל נדרש להיות מקיף וכולל מיקומי לוחות החשמל, חלוקת העומסים לפי צרכים ושימוש, הקמת תשתית והארקה ועוד. לאחר התכנון על בעלי הבית וחברת החשמל לאשרו ורק לאחר מכן ניתן להתחיל לפעול בפרקטיקה.

PLUMBING

מערכות מים ואינסטלציה

הידעתם שמערכות המים יכולות לגרום לנזקים העיקריים בבית? המים הם אחד מהמרכיבים החשובים ביותר לצריכה בטבע, ולכן הם גם משפיעים ומשמעותיים מאוד בעולם הבנייה. תשית המים בבניית מבנה חדש הישמש לאנשים נדרשת להיות איכותית ולהיעשות על ידי בעל מקצוע טוב ואמין, בעיקר בעקבות הנזק שעלול לקרות במידה ולא מתקינים את מערכות המים כמו שצריך.

מערכות המים הן הליבה של הבית והן הסיבה העיקרית לרוב הבעיות הנפוצות העשויות להופיע במבנה – נזילות, רטיבויות, ליקויי בנייה ועוד. תיקונם של בעיות אלו יכול לגבות עלויות כלכליות גבוהות למדי ולכן ישנה הסברה להשקיע את הסכום הכלכלי בבניית הבית בבחירת איש מקצוע טוב מאוד בנושא מערכות המים.

מערכת המים של המבנה כוללת חיבור לצנרת מים מתוקים עירונית. המים המגיעים למבנה הם בטמפרטורת החדר וזו הסיבה שמערכת המים מכילה גם מערכת צינורות נוספת של מים חמים. בשום מבנה משאבת המים לא לוחצת את המים ישירות אל הברזים, אלא דרך צינורות, כי כך ניתן לשלוט על הלחץ עצמו שיוצא מהברז ולכוון את העוצמה הנדרשת.

APRON

בנייה בגבס

הגבס הוא חומר שנכנס יותר ויותר עם השנים לעולם הבנייה ומשמש בעיקר לעיצוב פנים הבית, כלומר, כתוספת לבנייה שכבר עשויה מבטון / לבנים / פלדה. היתרונות הגדולים של בנייה בחומר הגבס הם - המהירות היחסית לשאר החומרים בהקמת חללים, הדיוק והקלות בנשיאת החומר ובעבודה איתו.

החסרונות של בנייה בגבס הם בעיקר שהקיר העשוי מחומר זה הינו קיר חלש, ואינו מסוגל לשאת תלייה כבדה על גביו. בנוסף, הוא אינו עמיד במים. גבס מבודד רעשים טוב, והשילוב של חומר הגבס עם איש מקצוע מהימן המבין בחומר זה יכול להניב תוצאות מרשימות של פנים הבית שעשוי אף להתעלות על קירות מחומרים אחרים.

BRICKS

עבודות טיח

בזכות עבודות הטיח ניתן לבצע כמה פעולות שבזכותן נוצרת שכבה אחת חלקה ואחידה שמטרתה היא לבודד את המבנה ולאטום אותו. חלק מעבודות הטיח יבוצעו בקירות הפנימיים של המבנה וחלקם יבוצעו בקירות החיצוניים של המבנה.

בנוסף לאיטום עבודות הטיח מגיעות לאחר בנית השלד ומטרתם הנוספת היא ליישר את הקירות בבית ומחוץ לו.

עבודות אלו הכרחיות ביותר למשל עבור חיפוי בחדרי הרחצה בבית החדש הנבנה עבודת הטיח המיישרת את הקירות חיונית עבור הכנת השתית לחיפוי הקירות. עבודות אלו מאפשרות שהריצוף יצא טוב ותיקני.

CONCRETE MIXER

עבודות איטום

איטום הוא שלב חשוב מאוד במהלך עבודות שיפוצים. במידה והוא לא מבוצע כמו שצריך זה עלול לגרום לתוצאות לא טובות שיפריעו למחיה במבנה. חדרי הרחצה הם החדרים שהאטימות בהם היא הכרחית במיוחד כיוון שהם הראשונים לספוג נזילות ונזקי מים.

איטום חדרי רחצה מתבצע עם סוגי החומרים – סיקה 107 / אלסטרוסיל מבית תרמוקיר / זפת קרה. בשלב הראשון בודקים את סוג הבטון ולפיו את סוג האיטום, לאחר מכן יישום חומרי איטום לאחר החיבור לצנרת ובסוף ריצוף ורובה.

בכדי ליצור חדר רחצה יבש, איכותי ועמיד לשנים רבות לאחר השיפוץ יש לשים דגש רק בתהליך השיפוץ על עבודות האיטום בשילוב מערכות מים. שילוב איכותי זה יוביל לתוצאות גבוהות.

PLANNING

ריצוף וחיפוי

הריצוף והחיפוי זהו כמעט השלב האחרון בסיום שיפוץ המבנה החדש, אך אולי הנראה ביותר לעין. הם אלו התפוסים את כמות השטח המרכזי מהמבנה, הבולטים ביותר והמהווים בסיס לעיצובו. בעקבות אחראיות כבדה שכזו, יש לחשוב היטב לפני פעולת ריצוף וחיפוי על הסגנון העיצובי המתאים לכם. את תהליך זה מבצעים עם חומרים שונים כגון – דבק אריחים, רובה, שכבת יסוד ועוד.

כמות החומר, איכותו ומחירו מומלץ להתייעץ כמובן עם איש מקצוע אמין שמכיר מקרוב נתונים אלו. בנוסף, יודע להבחין בזוויות הנכונות ברצפה להדבקת הרצפות ובשאר הנתונים הקשורים לריצוף וחיפוי. איש המקצוע הנכון ידע להשתמש בכלי החיתוך הנכונים והמקצועיים בכדי לתת את התוצאה הטובה ביותר במחיר ששילמתם.

COLOR PALETTE

עבודות צבע

עבודות אלו נותנות את הליטוש האחרון להשלמת הברק ותחושת הניקיון והחדשנות שחשים בכניסה למבנה חדש. עבודות הצבע דורשות מיומנות וידע על מנת שתצא עבודה איכותית, אחידה ומרשימה. החומרים בהם משתמשים לביצוע עבודות אלו, בין אם מדובר במיכל הצבע עצמו או בין אם במברשת עצמה נדרשים להיות באיכות טובה בכדי שהעבודה תשמר לאורך זמן.

רמת עבודת הצבע תעלה כמובן במידה וקירות הצביעה מגיעים באיכות גבוהה לאחר ביצוע שפכטל ותיקונים קטנים במקומות הדרושים. המחירים נעים לפי מ"ר ולכן משתנים בין מבנה למבנה. ישנה הסברה כי "כל אחד יכול לקחת צבע ומברשת ולבצע עבודות צביעה" אך לא כל אחד יכול להגיע לאיכות גבוהה בצביעתו. ולפי התוצאה הרצויה כל אחד יבחר את דרכו שלו.

CHISEL

עבודות שפכטל

הידעתם כמה עבודות שפכטל מהותיות לנראות הקיר? עבודות אלו נועדו לסגירת חורים קטנים של דיבלים למשל, מסמרים או סדקים שנוצרו בקירות. הן קריטיות כהכנה לקירות ולצבען – במידה ותתבצע עבודה על תשתית לקויה, כלומר שהקירות במצב לא טוב, הצבע יראה משמעותית פחות טוב מהתכנון המקורי.

חשוב לציין שאת עבודות אלו לא מומלץ כלל לבצע על קירות רטובים. ההמלצה שהקיר בו מבצעים עבודות שפכטל יהיו חלקים ומשויפים כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר – קיר חלק בצבע אחיד. המראה הטבעי של קיר לאחר בנייה הוא מעט גבישי עם בליטות וסדקים, לכן ההמלצה היא לבצע גימור בעזרת חומר ושפכטל על הקירות ורק לאחר מכן לשלב את הצביעה.

שיחת ייעוץ ללא עלות
דילוג לתוכן